Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T19:47:22+02:00
Clasa Nobililor era cea mai importanta ei detineau puterea si averea. Nobili faceau parte din Senat. Ei locuiau pe o feuda unde se afla residinta feudalului (Nobilului). Pe feuda se mai aflau si ape,case,sate,orase,biserici. Ierarhia feudala adica era feudalilor e importanta deoarece feudali aveau acea PUTERE care ii facea stapani.
Sper ca te-am ajutat Bia#
2014-10-27T21:15:31+02:00
Feuda unde sunt case locuri biserici cladiri
nobilimea:care detinea puterea (senatul)