Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-28T22:27:34+02:00
12*9=108 cm
12*13=156 cm
108:10=10 rest 8 ⇒ nr minim de fundite este 10
156:10=15 rest 6 ⇒nr maxim este 15
29 3 29
asa am facut-o si eu, dar am vrut sa fiu sigur :D
  • Utilizator Brainly
2014-02-28T22:31:35+02:00
Calculam lungimea minima respectiv lungimea maxima a unei panglici: lmin=9·12=108;
lmax=13·12=156; numarul minim de fundite va fi 10 deoarece 108=10·10+8 ramanand 8 cm; numarul maxim de fundite va fi 15 deoarece 156=10·15+6, ramanand 6 cm.
6 2 6