A+b+c=649
a>b de 2 ori
c>a de 4 ori
Aflati nr.

Prin metoda figurativa, cu desen cu segmente

2
pai imi raportezi raspunsul si apoi vrei sa-mi devii prieten?
Lasa-ma!
bine pa
a=2b
c=8b a+b+c=2b+b+8b=649=> 11b=649=> b=59=> a=2x59=118=> c=4xa=4x118=472

Răspunsuri

2014-02-28T21:55:20+02:00
A |-------|-------|
b |-------|
c |-------|-------|-------|-------|-------|-------|-------|-------|
a+b+c=649 (11 segmente egale) ⇒649:11=59 un segment (b)
a=2*59=118
c=4*118= 472
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-28T22:04:04+02:00
A.I____I____I
b.I____I
c.I____I____I____I____I____I____I____I____I
 Suma este 649 si avem 11 parti ( segmente ) egale deci putem sa afla o parte sau pe b
 649:11=59 ( b )
 59x2=118 ( a )
 59x8=472 ( c )
 Verificare : 472+118+59=649 

2 3 2