Am o tema la desen "frumusetea copilariei" imi puteti da si mie idei ?

2
ai putea pune in desenul tau etapele copilariei tale sau poti desena ceva reprezentativ un desen cu familia ta:-?
sau ai putea sa desenezi cativa copiii jucanduse
codii jucandu-se in zapadaa
Paii ai putea sa desenezi o papusa in mana unui copil si sa pui intr-o umbra mana aceea si dupa mai faci o mana care pare mai batrana ...sigur iti vine inspiratia ! bafta ! :-*

Răspunsuri

2014-01-07T19:24:13+02:00
Buna! Aceasta tema am avut-o si eu la desen.Incearca sa cauti imagini pe net pentru ca acolo gasesti desene frumoase.Succes la scoala!


mersi mult,m'am apucat deja
cu placere!succes in continuare!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-07T19:47:12+02:00
Ce frumos:)
Ai putea sa desenezi un mar rosu in mana bunicutei tale, sau sa desenezi un leagan in care te dadeai cand erai mica si poti sa ii explici profesorului de ce ai ales acel desen. Bafta!
mersi mult de idee e foarte frumoasa,acum mai ramane sa imi folosesc talentele ascunse (care nu exista) si o sa reusesc.. Multumesc :*
:D nici eu nu am talent, poate ca te ajuta sa faci in creion, ca sa poti si sa stergi, fara sa folosesti culori, daca te lasa
asa o sa fac ;] Mersi
sau ai putea sa desenezi cativa copiii jucanduse
Parerea mea este ca ar fi trebuit sa desenezi un lucru sau un obiect ca sa reprezinte copilaria si totodata familia ta!