Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T19:17:48+02:00
Cutia este un paralelipiped si o calculezi cu formula V=Lxlxh adica lungime x latime x inaltime
cred ca ai si tu sau ai vazut o cutie de chibruturi mica Cu fata albastra si marca este VeriGabil
ai?
  • Utilizator Brainly
2014-10-27T19:19:46+02:00
Pai cutie este in forma de paralelipiped , masuri Lungimea , latimea si inaltimea si apoi calculezi !
V=Lxlxh ( Lungime ori latime ori inaltime )