a+b+c=633
a,b,c nr . consecutive.
---------------------------------------
a=? b=? c=?

(Prin metoda figurativa, cu desene si segmente! )

2
ai rspunsul mai jos
nici asa ;)
Atlfel nu ai cum! Este o amarat de problema de clasa a 4a.
poate tu desenezi mai frumos segmentele si ti se pare altceva
:))

Răspunsuri

2014-02-28T21:23:15+02:00
A |------|
          1
b |------|--|      }633
          1 1
c |------|--|--|
633-(1+1+1)=633-3=630(3 segmente egale)
630:3=210 (a)
210+1=211 (b)
210+2=212 (c)
Proba: 210+211+212=633
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-28T21:48:02+02:00
A.I____I
b.I____I1I
c.I____I1I1I
Suma este 633 deci putem afla suma partilor egale .
633-3=630 
Acum ne-au ramas trei parti ( segmente ) egale deci putem sa aflam o parte :
630:3=210 ( o parte sau "a" )
210+1=211 ( b )
210+1+1=212 ( c )
Verificare : 212+211+210=633

1 5 1