Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T19:09:56+02:00
A-12=b-18=c-20
12+18+20=50
290-50=240
240:3=80
a=80+12=92
b=80+18=98
c=80+20=100
Proba=92+98+100=190+100=290
1 5 1
2014-10-27T19:33:37+02:00
Se face cu metoda figurativa
a |----|.....12..
b |----|....18....
c |----|......20...      suma este 290
290-(12+18+20)=290-50=240 suma a 3 segm egale
240:3=80 este val. segmentului
a=80+12=92
b=80+18=98
c=80+20=100
verificare: 92+98+100=290