Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T19:06:53+02:00
Padurea asculta cantecul pasarelelor, luna se oglindeste in apa marii, codrul amortit
2014-10-27T19:13:39+02:00
Padurea se pregateste sa infrunte iarna.
Oltul incepe sa stea de vorba cu pietrele.                                                          Imparat slavit e codru,neamuri mii ii cresc sub poale.
Soarele zimbeste prietenos norului.