Un camion este incarcat cu saci de cartofi. Camionul vireaza brusc la dreapta .Sacii tind sa se deplaseze:
a) la dreapta;
b) la stanga;
c) spre fata camionului;
d) spre spatele camionului.

2
stanga forta centrifuga actioneaza
stanga datorită inertiei(raspunsul se adreseaza unui copil de gimnaziu )asa ca mai incet cu forta centrifugă(eventual explici ce este)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-28T21:06:47+02:00
2014-02-28T21:07:19+02:00