Răspunsuri

2014-10-27T19:01:50+02:00
Radacina este elementul comun mai multor forme ale aceluiasi cuvant sau a mai multor cuvinte care alcatuiesc o familie de cuvint
cuvantul de baza e ste cuv care serveste ca element de plecare in formarea altor cuv prin derivare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T19:01:57+02:00
Radacina este la familia lexicala. De la ea se formeaza derivatele. Si cuvantul de baza este la campul lexical.Ex. Camp lexical:scoala-pix,stilou,penar. Familia lexicala:scoala-scolar,scolarime.