Esti pe strada, cu varul tau care locuieste in alt oras. va intalniti cu : cu prietenul tau insotit de mama sa, dirigintele tau, o colega.

Cu ce formule vei incheia fiecare dialog?


2

Răspunsuri

2014-10-27T18:59:11+02:00
Pai cu"" la Rvedere ma bucur ca ne-am intalnit""
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T19:00:52+02:00

cu prietenul meu insotit de mama sa:la revedere!/paaaaaa!!!!(prieten) sarutmana!(mama prietenului)

cu dirigintele meu :la revedere:pa

 o colega: la revedere/pa(fa)