Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:57:10+02:00
Paronimele sunt cuvinte cu forma aproape identica dar cu inteles diferit . Ex. Compliment ( lauda) complement ( f.s.) Alineat(spatiul liber de pe o foaie ) aliniat ( ordine) alienat ( bolnav mintal ) familiar( membru din familie ) familal (cunoscut) Etc.
3 4 3
2014-10-27T18:57:19+02:00
Paronimele sunt cuvinte care se scriu și se pronunță diferit. Ex:Am găsit fișa carții. Mai am nevoie de o fisă.