Răspunsuri

2014-10-27T18:49:08+02:00
Genul epic aparține genului literar epic în care autorul își transimte în mod indirect gândurile, sentimentele și ideile prin intermediul personajelor.
Acest text aparține genului epic deoarece..(spui de ce aparține genului epic)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:51:12+02:00
Genul epic este genul literar in care sunt transmise in mod indirect ideile, trairile, conceptiile,sentimentele autorului prin intermediul personajelor si al modurilor de expunere.
         Opera ....... apartine genului epic deoarece prezinta toate caracteristicile acestui gen literar:
         In primul rand opera.......apartine genului epic deoarece autorul prezinta in mod indirect idei, trairi prin intermediul personajelor.......( care sunt ele) si al modurilor de expunere(care sunt ele)
        In al doilea rand apar indicii de timp si spatiu.
        In al treilea rand exista actiune: spui care este aceasta povestesti naratiunea.
       In concluzie opera apartine genului epic deoarece intruneste toate caracteristivule acestui gen.
2 4 2