Răspunsuri

2014-10-27T18:47:18+02:00
 Barca pluteşte pe lac. 
  Am dat cu lac pe unghii. 
  Eu am o rochie nouă. 
  El a luat nota nouă la  istorie. 
  îrinâ  poartă pantofi  cu toc. 
  Ei au plantat lângă poartă un brad.
Vie,post,mare,broasca,ochi,toc
le puteti gasi in dictionarelel de omonime
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:49:57+02:00
Broasca- Am vazut o broasca langa lac.
               -Broasca de la usa s-a stricat.
Vesela- Mama si-a luat o vesela noua.
       -Imi place sa fiu vesela tot timpul.
Haina- Prietena mea este foarte haina cu ceilalti.
       -Mi-am luat o haina noua.
Cer- As vrea sa ii cer o carte dar mi-e rusine.
      Am vazut pe cer o stea.
lac- M-am dat cu lac pe unghii.
     -Mi se vede imaginea in lac.
OMONIMELE sunt cuvinte cu formă identică şi acelaşi corp fonetic, dar cu înţeles total diferit:
Barca pluteşte pe lac.
Am dat cu lac pe unghii.
Eu am o rochie nouă.
El a luat nota nouă la istorie.
Irina poartă pantofi cu toc.
Eu i-am cumparat mamei un toc pentru ochelari.