Răspunsuri

2014-10-27T18:36:30+02:00
Gradina Bunicului
In gradina bunicului sunt foarte multe fructe si legume cum ar fii : varza, rosii, castraveti, morcovi, si fructe: mere,pere, piersici ! Aceasta gradna insa nu este nelipsita de culoare deoarece are cele mai frumoase florii : tradafirii rosi ca sangele, lalelele care sunt albe ca spuma laptelui!! Aceasta gradina va fii mereu plina de culoare gust si miros deoarece bunicul cu bunica se trezesc in fiecare dimineata pentru a gradinarii !!! eu iubesc gradina bunicului caci ea este mereu curata si frumoasa si miroase foarte frumos !!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:40:42+02:00
Este Toamna ! Briza vantului se simte usoara printre firele de iarba si printre crengile goale ! Cerul cenusiu este innorat si mohorat . Pasarile isi iau adio de la cuiburile lor si pleaca spre tarile calde. Copacii raman prada anotimpului sarac , frunzele cad pe pamntul rece si sumbru . Frunzele cazute formeaza o mantie care incearca sa incalzeasca pamantul. Soarele a disparut de mult , si-au facut loc ploile si furtunile , acesta toamna este una mohorata ! Sfarsit