Răspunsuri

2014-10-27T18:25:33+02:00
Dragostea din mine ,
E mireasma din tinne,
Ce revine prin- inserat,
Cu-n cantat de neuitat.

Si revarsa pe pamint
O mireasma , zimbet blind,
Ca un nor de catifea.
Ce-a cintat - Dragostea Mea !


Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:27:34+02:00
In aer miresme se rotesc;
Spre inserat pasarea o privesc,
In gand imi amintesc mereu cum a cantat
Ritmul acesta minunat este de neuitat...
Dragoste am pentru natura 
Dar nu-mi place cand sclipirea mi-o fura,
Este ciudat cand succesul mi l-a luat;
A tabarat un viscol asa,odata
Si mi s-a distrus lumea minunata...
                             (Iarna m-a distrus-fragment-autor:Eu)