Răspunsuri

2014-10-27T18:23:25+02:00
Titlul poeziei "Inserare" de Stefan O.Iosif este o sinteza a continutului de idei si sentimente. Alcatuit dintr-un substantiv comun , titlul sustine ideea poetica , dorinta autorului de a se pierde prin tainele amurgului....
11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:27:17+02:00
Titlul exprima fidel continutul textului si  reprezinta un argument pentru incadrarea  acestuia in genul liric . titlui fiind unul de tip nominal si sintetic semnifica timpul sugerat de poet
9 3 9