Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:23:28+02:00
1. gresit . Familia lexicala este cea in care cuvintele sunt formate dintr-o radacina ! ex; invatatoare , invatacel ... 2. dragutului , frumosului , pesimist , optimist , prospetime , treime ,  romanesc , ceresc
3 5 3
2014-10-27T18:29:37+02:00
1. Aceste cuvinte nu fac parte din aceeasi familie lexicala, ci din acelasi campl lexical, si anume campul lexical al reliefului.

2. amarui, albastrui
    sufletist,corist
    multime, taranime
    lautaresc,cantaresc
1 5 1