Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:09:25+02:00
Intr-o frumoasa zi de toamna am iesit la plimbare, imbracata intr-un costum de seara.
Si cand s-a vazut inchis intr-o incapare fara geamuri s-a gandit ca nu mai are scapare.
Dar, uitandu-se mai atent, a vazut ceva lucind intr-un colt al incaperii....
multumesc
Intr-o zi am mers la cumparaturi
Intr-o zi fratele meu a castigat

Intr-un copac sunt multe pasarele
Intr-un ghiveci sunt plantate frumoase flori
iNTR-O ZI MI-AM FACUT TEMELE CORECT,INTR-O ZI DE VARA AM FOST LA PLAJA-------------EU LOCUIESC INTR-UN ORAS MIC.(MARE);ASTAZI AM INTRAT INTR-UN MAGAZIN NOU
2014-10-27T18:11:14+02:00
Intr-o livada sunt plantati multi pomi fructiferi .
Intr-un parc sunt multe banci rupte.
Intr-un liceu sunt peste 1000 de copiii.
Intr-un magazin sunt multe produse scumpe.