Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:13:30+02:00
Comparatia consta in alaturarea a doi termeni  , pe baza unei trasaturi comune sau a unei asemanari , pentru a-l  evidentia pe primul prin intermediul celui de-al doilea 
Prin comparatie,termenul prezentat  capata o imagine noua , este pus intr-o lumina inedita . 

Mersi mu
8-10,8-10randuri!!:)
Dar pe o foaie de acea alba A4 cred este okey!
2014-10-27T18:13:31+02:00
O comparatie are rol de a reda muzicalitate si frumusete textului. Cu ajutorull unei comparatii poti atribui cuiva o insusire neobijnuita.
Are rol de a scoate in evidenta si mai mult trasaturile unei persoane, a unui obiect. 
Cand folosesti o comparatie intr-un text, asemeni trasaturile atat fizice cat si morale, ale unei persoane sau ale unui obiect cu trasaturile altei persoane sau altui obiect.