Am nevoie de traducerea in romana va rog: S'informer, aujourd'hui? Les médias sont là pour nous aider. On n'a que l'embarras du choix: presse écrite ou médias audiovisuels? Ces derniers sont très faciles d'accès: on tourne le bouton de la radio, on allume la tèlè ( on appuie sur la télécomande ) et on zappe pour trouver le programme préféré, ou bien on branche son ordinateur, on lance Internet et de là on peut naviguer (surfer) à volonté, choisir le site que l'on préfère.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:19:33+02:00
Aflati astazi ? Mass-media sunt acolo pentru a ne ajuta. Avem dreptul sa alegem intre:presa scrisa si mass-media audovizuala? Acestea sunt foarte usor de folosit: doar rotiti butonul radioului, televizorul este pornit ( apsam pe telecomanda) si zap selectam pentru a gasi programul favorit sau calculatorul este in priza se intra pe internet si acolo se poate naviga conform dorintei, pentru a alege site-ul pe care il preferati.
2014-10-28T01:29:02+02:00
 Se informeaza,astazi!Mass-media e acolo pentru a ne ajuta.N-avem decat problema alegerii:presa scrisa sau mass-media audiovizuala?Cea din urma e foarte usor de accesat:rotim butonul de la radio,aprindem televizorul(apasam telecomanda) si schimbam canalele pentru a gasi programul preferat,sau conectam calculatorul,internetul si de acolo putem sa navigam in voie,alegem site-ul pe care-l preferam.