Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:09:42+02:00
Faci doau coloane 
copii din trecut
copii din prezent 
scrii la copii din trecut: isi ajutau parintii, nu erau asa de dependenti de leptopuri tablete si telefoane.....munceau cot la cot cu parintii.....erau modesti .........nu aveau aceste tablete si telefoane perfectioniste
scrii la copii din prezent : nu isi ajuta parintii . sunt dependenti de leptopuri tablete si telefoane avand cele mai perfectioniste modele noi aparute ....sunt fitosi si vor sa atraga privirile tuturor 
in concluzie copii din trecut fata de cei din zilele noastre sunt foarte diferiti 
2014-10-27T18:13:32+02:00
Copii din trecut erau foarte defavorizati nu aveau drepturi si erau supusi ca soldatii imparatilor
exemplu sparta omora copii cu handicap si copii nu aveau carte, putina mancare si erau antrenati ca luptatori.
3 3 3