Răspunsuri

2014-10-27T18:02:51+02:00
Intr-o zi de tomna toate furnicile au mers in musuroelor pentru ca era nopte si sau pus si ele sa doarma au urcat sus pe deal si dupa au mers jos in musuroi .
A doua zi a fost racoare si liniste soarele intra in gaurelele de la musuroi si le trezira , Pini furnica noastra sa trezit prima si sa dus in casa unor oamnei sa aduca ceva , Pitica in acel timp aducea o branzica in spate iar prietenele lui Pini au fost uimite de Pitica , celelalte au intrat si ele in casa dar era intuneric au adus si ele pentru familia lor o multime de bunataturi .

SPER CA TE-AM AJUTAT

MA AJUTA SI PE MN CINEVA ??
1) Calculati :
(15 la puterea 15 -10 la puterea 10 ) totul la 0

2 ) Comparati nr. nat. X si Y in fiecare caz :

a) x = [(5-2 la puterea a 2 ) totul la 11 + (17-2 la puterea a 4 ) totul la 12 ] si Y = [( 3+2 ) totul la 3 - ( 3-2 ) totul la 3 ] totul la 2

b ) x = ( 1+ 3 + 5 + ...+ 99 ) : 50 la puterea a 2 si Y = ( 2 + 4 + 6 + ... + 100 ) - 50 la puterea a 2 .
3 ) Se dau numerele :

x = [( 13 la puterea 2 - 10 la puterea 2 ) : 23 - 23 la puterea 0 ] totul la puterea 3 - ( 5-4 ) totul la 2011 si y = ( 1 la puterea 3 + 2 la puterea 3 + 3 la puterea 3 ) : ( 1 + 2 + 3 ) totul la 2 + 2 la puterea 3 si 0
a = calculati xY si yX .
b = Deonstrati ca : ( x + y ) = x la puterea 2 + 2 ori x ori y + y la puterea 2 si ( x + y ) ( x - y ) = x la puterea 2 - y la puterea 2 .

VA ROG SA MA AJUTATI DAR REZOLVATIMI-O DE CLASA A 5 .!!
MULTUMESC
nai pentru ce
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:06:07+02:00
Dupa o zi atit de frumoasa a sosit si noaptea.Stai afara peste tot e liniste  racoare,imprejur totul e intuneric chiar uneori parca tie frica sa mergi singura pe drum. Te uiti sus mii de stelute si luna cea mare si frumoasa ti lumineaza drumul ca sa-ti nu fie frica. Noapte iti aduce de toate ce ai si ziua.Imi place foarte mult noaptea.