pai si textul?
Ploua
Ploua.../Si-n orasul nostru ploaia canta,/ Canta ca un fonograf stricat /...De trei zile si trei nopti neincetat,/ Un tenor cu vocea falsa se framanta / Si pe strazi / Si-n curte la palat...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:07:15+02:00
Oras -propriu
ploaia -figurat
vocea -propriu
strazi-propriu
3)noi am fost pe un munte bolovanos
Dumnezeu ne-a dat o ploaie torentiala
pe Ion la incoltit cainii
noi am fost pe munte
sper ca te-am ajutat

1 5 1
2014-10-27T18:09:53+02:00