Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:58:13+02:00
Cuvintele polisemantice au mai multe sensuri adica sunt inrudite prin ceva
au o asemanare
ex:am aprins ochiul de aragaz
mi-a intrat ceva in ochi
eu am vazut un ochi de balta

2 5 2
2014-10-27T17:58:30+02:00
Cuvintele polisemantice sunt cuvintele care au mai multe sensuri
ce?
exemple
carnet(de note,de sofer)glob(de pus in brad,globul pamantesc),broasca*testoasa si de usa)
te rog premiezi raspunsul cel mai bun?
ok