Răspunsuri

2014-10-27T17:54:46+02:00
            Furtuna Vampirilor  de Sange                                                                      este halloween. afara copii umbla la colindat. incepe o furtuna foarte neagra si foarte infricoasatoare. cineva bate la usa(cioc,cioc,cioc). este un vampir.o nuuu.∞∞∞∞∞∞
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T18:05:05+02:00
Intr-o astfel de noapte, un grup de prieteni au hotarat sa vada daca legenda era adevarata. Au mers in cimitir, dar unul dintre ei nu a indraznit si a hotarat sa   ramana la intrare. Baietii au inceput sa alerge prin cimitir si o buna bucata de timp nu s-a intamplat nimic. La un moment dat, baiatul ramas in afara cimitirului i-a vazut pe ceilalti indreptandu-se spre el cu niste ochi mari si iesiti din orbite. 

A inceput sa tipe, iar oamenii care locuiau in apropierea cimitirului l-au auzit si i-au venit in ajutor. Cand au ajuns, baietii erau morti, iar cel care ramasese in afara cimitirului a amutit si nu s-a putut afla nici pana azi ce se intampla, de fapt, in cimitir in noaptea de Halloween!
4 3 4