Heyy! Imi spuneti si mie ce reprezinta muzica pentru voi,ce sentimente va transmite ea,cum se manifesta ea din punctul vostru de vedere?? Va rogg fi-ti sinceri eu vreau doar sa vad ce simtiti voi pentru muzica!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:53:14+02:00
Muzica este un sentiment de neeprimat,Muzica este universul propriu.Nu mi-as putea imagina lumea fara muzica.Ar fi o lume foarte trist,melancolica.Prin muzica iti gasesti alinarea. 
2014-10-27T18:24:31+02:00
Muzicaa este ceva ce nu poti sa spui prin cuvinte , este ceva minunat , eu as muri daca nu ar exista muzica ! Ea te ajuta cand esti trist , te face sa te gandesti la multe lucruei frumoase , dar si triste , este un sentiment frumos si de neexprimat !