Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:51:32+02:00
Varza=1. (Brassica oleracea) (Mold., Bucov., Transilv. şi Maram.) curechi. 2. varză creaţă (Brassica oleracea sabauda) = (reg.) chel, varză nemţească; varză de Bruxelle(Brassica oleracea gemmifera) (reg.) verzişoare (pl.)
Foaie= 1. v. petală2. v. sepală3. v. filă4. (înv. şi reg.) pătură. (~ de hârtie.) 5. (la pl.) v. fustă6. foaie de cort = pânză de cort. 7. (reg.) pătură. (~ de aluat.)

1 5 1
2014-10-27T17:51:57+02:00
Aceasta foaie este mototolita 
o foaie de varza este murdara
varza-esti varza la invatatura.    eu fac salata din varza 

sper ca team ajutat!!!



1 5 1