Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:47:08+02:00
Crinzanteme lalele trandafiri garoafe narcise frezii , cirese capsuni struguri pepene pere mere portocale prune gutui pirsici  , rosii castraveti , cartofi varza gogosari vinete
2 4 2
2014-10-27T17:47:31+02:00
Flori: floare-soarelui, trandafir, bujor, ghiocel
fructe: portocale, banane, capsuni, cirese, struguri, piersica, mar, par
legume: ardei, morcov, ceapa, usturoi, castraveti
Sper ca ti-e de folos :)
1 4 1