Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:34:31+02:00
Neascultator necinstit, nefericit, nadajduit, pe astea le stiu 
a amgi- dezamagi
neascultator
A dezamagi neascultator necinste nefericire a deznadajdui si nesigur iti cerea cu prefixe
2014-10-27T17:40:51+02:00
A amagi-adevarat
ascultator-poznas
cinste-amagitor
fericire-indurerare
a nadajdui-a pritapi
sigur-nesigur
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters