Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:27:24+02:00
Trebuie sa-i cuperi un cadou de ziua lui
prietenii sai se joaca cu mingea
ce-ai de esti suparata?
mama imi pregateste un ceai
vino mai repede la mine
m-ai lovit cu mingea
L-am sunat sa-i spun ca ne intalnim in parc.
da merge si asa bravo
2014-10-27T17:27:45+02:00
I-am zis Mariei sa-i dea caietul inapoi
Ionut,ce-ai?esti trist?
Am cumparat un ceai de menta
M-am nascut pe data de 14 mai
M-ai facut foarte fericita astazi
3 4 3