Răspunsuri

2014-10-27T17:23:44+02:00
Justitie-judecatorie,judecator,avocat,inculpat,parat,grefier,etc
Justitit - judecator,avocat, politist, inculpat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:27:18+02:00
Justitiei-ministru, minister,organizarii,eveniment,cetatenie,institut,autoritate,dosar,cetatean,priministru,stat,putere judiciara,stat de drept,viceministru,agent,guvern,serviciu,directie,cabinet judiciar.
4 3 4