Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:27:23+02:00
Se ridica în văzduh larma vorbelor, a glasurilor părând o neîntreruptă fierbere
 
frunzele fosneau la atingerea mea ca la atngerea boarei
frunze negre si groase acopereau pamantul


3 3 3
2014-10-27T17:42:35+02:00
In lanul de proumb se aud larma vorbelor ca o neintrerupta fierbere.
Frunzele fosneau la atingerea boarei care se lasa spre seara.
Porumbul a crescut avand frunze negre si groase

2 1 2