Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:17:16+02:00
Trecutul simplu se formeaza astfel:
S+V+ed(sau daca este verb neregulat,forma a III-a din tabelul cu verbe) 

SPER CA TE-AM AJUTAT! :*

2014-10-27T17:32:23+02:00
Past Simple -indica o actiune care s-a desfasurat intr-un moment bine definit din trecut si s-a incheiat.
Se formeaza :
~la afirmativ vb regulat+ed sau vb neregulat (forma a IIa )
~la interogativ did + subiect+ verb
~la negativ subiect+ did+ not + verb
  
sper ca team 
 ajutat