Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:18:27+02:00
Stilat- manierat
recunostinta- multumire
dentist- stomatolog
ma bucur ca ti-am fost de folos.
cu mare placere
multumesc mult
2014-10-27T17:21:57+02:00
Stilat: Care are o comportare, o tinuta aleasa, civilizata, manierat
Recunostinta: Recompensa pentru o binefacere
Dentist: Medic specializat în dentistica; stomatolog
Sper ca te-am ajutat. :)