Răspunsuri

2014-10-27T17:13:33+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:18:04+02:00
Sa dai raspunsuri .... asta e pe site 

Rspunsul tau nu m-a scos din incurcatura si nu iti doresc sa primesti asemenea solutii.......
Dar ce vrei sa spui
am cerut ajutor pentru ca nu stiu cum sa incep rezolvarea
La un anumit exercitiu???spune-l poate te ajut...
In trapezul ABCD cu ABIICD se noteaza O intersectia AC cu BD si E intersectia AD cu BC. Se dau AC=12 AB=4 BC=10 AE=4 cm si BO/BD=1/4. Se cer lungimile OA, OC, CD