Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:13:58+02:00
Omonimele sunt cuvintele cu forma identica si sens diferit::

sare(de masa)-sare(sare coarda)


2014-10-27T17:14:09+02:00
M-am dus să înot în lac.Am dat pragul uși cu lac i.Trebuie să cumpăr o broască nouă la ușă.Am primit cadou o broască țestoasă.Ora de limba română a început de la ora nouă.I-ar plăcea să primească o agendă nouă.Omonimele sunt cuvinte care se scriu și se pronunță identic, dar care au înțeles diferit și nu au aceeași origine.


4 4 4