Răspunsuri

2014-02-28T17:44:26+02:00
L=L/4
Perim=l+l+L+L
L/4+L/4+L+L=20 

2L/4+L+L=20
L/2+2L=20. Amplif cu 2 ca sa avem ac numitor

L+4L=40
5L=40
L=8
l=L/4
l=2

Verif:
2+2+8+8=4+16=20 A

Aria= L*l
Aria=8*2=16
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-28T18:31:17+02:00
L= lăţime
L= lungime
 l= \frac{1}{4}L
P(perimetru)=2 ori l+ 2 ori L=2l+2L
20=2l+2l Înlocuim l şi obţinem:
2x \frac{1}{4} L+2L=20  unde x este înmulţit sau ori .
Se simplifică 2 cu 4 prin 2 şi obţinem la 4 2 iar şa 2 1. Şi am obţinut!
 \frac{L}{2}+2L=20   Amplificăm 2L cu 2 şi obţinem:
 \frac{4L+L}{2}=20
 \frac{5L}{2}=20

5L=20x2

5L=40

L=  \frac{40}{5}
L(lungime)=8 cm.⇒20=2L+2l
                                           16+2l=20
                                            2l=20-16
                                            2l=4
                                            l= \frac{4}{2}
                                            l=2 cm
Acum ştim:
L(lungime)=8 cm.
l(lăţime)=2 cm
Ara unui dreptunghi=LungimexLăţime=8x2=16 cm²
Sper că te-am ajutat!


5 5 5