Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-28T17:26:47+02:00
B) (2x+3y)²+(2x+3y)(2x-3y)= =4x²+12xy+9y²+4x²-9y²=8x²+12xy d)(3a+2b)²+(2a+b)(2a-b)-(3a-b)²=9a²+12ab+4b²+4a²-b²-9a²-6ab+b²=4a²+4b²+6ab .
3 5 3
2014-02-28T17:29:32+02:00
B) ( 2x + 3y ) ( 2x+3y+2x -3y )= (2x + 3y ) 4x = 8x² + 12xy
d)9a
²+ 12ab + 4b² + 4a²-b²- 9a²+6ab- b²=6ab + 2b + 4a²
Pe f nu pot sa-l rezolv datorita puterilor ..
f) (2x²+y)²-(2x²-y)²+(x+y)(x-y)=4x⁴+4x²y+y²-4x⁴-4x²y+y²+x²-y²= y²+x²