Răspunsuri

2014-10-27T17:00:34+02:00
Prietena mea se numeste  karina. ea are ochii verzi-albastrii.are parul blond saten  si e din targu ocna .. este o finuta si o draguta
cred ca e bine nu stiu
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:13:43+02:00
Au înlocuit sălile de sport cu străzile, şi aparatele de forţă cu pereţii din beton sau cu copacii de pe marginea drumului. Vorbim despre un grup de adoleşcenţi din Chişinău, care au decis să promoveze un mod de viaţă sănătos  printr-un sport de stradă spectaculos, care nu necesită investiţii financiare şi care a fost numit de adepţii lui- Stret-workout, în traducere liberă însemnînd Antrenamente de stradăPrim-plan eu început o viaţă sănătoasă, consumînd cît mai multe fructe şi legume, ei au susţinut că Varza-de-Bruxelles, le-au intensificat activitatea sistemului imunitar, ceea ce le-au dat putere...Vice-primarul Vlad Coteţ, a auzit de acest sport minunat, îndemnîndui pe toţi tinerii, nu numai din Chişinău să practice această activitate , ci şi din alte oraşe, chiar şi în mediul rural...
6 4 6