Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-28T16:45:50+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a:b=b:c=3

a:b=3
a=3xb

b:c=3
c=b:3

a+b+c=130

3b+b+b:3=130  Inmultim cu 3
9b+3b+b=390
13b=390
b=30

a=3x30
a=90
c=30:3
c=10

verificare:

90+30+10=130 ADEVARAT

2 3 2
2014-02-28T17:29:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Numerele sunt urmatoarele:
a=90
b=30
c=10
Iar proba este urmatoarea:90+30+10=120+10=130