Răspunsuri

2014-10-27T16:45:17+02:00
Depinde ce fel de triunghi e!
In general proprietatile unui triunghi sunt:- are 3 laturi
                                                            - are 3 unghiuri
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:49:42+02:00
Triunghiul echilateral- are toate laturile si unghiurile sale egaleTriunghiul isoscel- are doar doua laturi egale si diferite in lungime fata de cea dea treiaTriunghi Scalen -are toate laturile de marimi diferiteTriunghiul dreptunghic- are un unghi de 90 de gradeTriunghiul optuzunghic- are un unghi mai mare de 90 de gradeTriunghiul ascutit unghic- are unghiurile mai mici de 90 de grade