Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T17:16:44+02:00

Adelina este harnica dar Ovidiu este lenes.

Este antiteza fiindca Adelina se deosebeste de Ovidiu. si este total inversul lui.


2014-10-27T17:37:24+02:00
Alin este mai bun la invatatura, George este slab.

Ea- i frumoasa, el urat.   :)



Prin antiteza intelegem expresii, situatii  care se evidentiaza




si ce avem la limba :3333
da....da....cu cireasa deasupra....
muuuuuuuuuuuuuuulte exercitii......
ma ajuti +11 pt
la tn