Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:48:21+02:00
Puterile care nu au aceiasi baza: se aduna/scad bazele si se pastreaza puterile
        care au aceiasi baza: se aduna/scad exponentii
 si cu acelasi exponent e la fel ca si cand nu ai avea aceiasi baza
cele care au baza si exponentii diferiti ?
La fel?
2014-10-27T16:49:42+02:00
Ce nu inteleg ce spui 
care nu au aceiasi baza da sau nu
4 2 4