Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:39:25+02:00
Ai spus între cele date în chenare,adică între GRAS și GRUPĂ .

gram ,grapă , grație , grav ,grăunte ,greu ,gris ,grozav ,grup 
grupuleț și guler nu au ce căuta în marja pe care mi-ai dat-o,adică între GRAS și GRUPĂ
mulțumesc pt. coroană
:)
2014-10-27T16:52:12+02:00
Cuvintele sunt =>                    gram ,grapă , grație , grav ,grăunte ,greu ,gris ,grozav ,grup 
1 5 1