Răspunsuri

2014-10-27T16:34:31+02:00
A=300000-36504-134941

a=128555
destul de repede ?
a==300000-36504-134941

a=128555
300000-36504-134941=128555 a=128555
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:39:15+02:00
36504+134941+a= 300000                                                                                  a=300000-134941-36504                                                                                    a=128555                                                                                                         v:36504+1349+128555=300000
3 5 3