indica forma de plural ale urmatoarelor omonime si construieste enunturi cu acestea????
cuvintele sunt: ras , sol

2
ras =plin sau ras =barbierit cu ce sens sa-ti fac propozitii
ras a rade
OK
sol de pace sau pamant
pamant

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:26:53+02:00
Ras - rasuri

Am auzit diferite tipuri de rasuri . 

Sol-soluri

Am invatat despre multe tipuri de soluri,
2 5 2
2014-10-27T16:34:04+02:00
Ras=rasuri   plural     intr-o seara am auzit diferite rasuri pe la vecini
sol-soluri    plural     am cumparat de la florarie diferite soluri pt flori