Răspunsuri

2014-10-27T16:28:07+02:00
A-b=139
a/2b =10 r=6 =>a=20b+6
20b+6-b=139
19b+6=139
19b=133
b=7

7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:32:31+02:00
 Avem a-b=139  si a :2b=10 rest 6..
Il afam pe a, a=10 x 2b +6 
                    a=20b + 6
  Acum inlocuim pe a in relatia a-b=139 => 20b + 6 - b = 139 => 19b + 6=139 => 19b = 139-6 => 19b=133 => b=133 : 19 => b = 7 
 Acum ,stiindu-l pe b, il aflam pe a , a - 7 =139  => a= 139+7 => a= 146
 :) sper ca te-am ajutat 

19 4 19