Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:19:18+02:00
Culorile calde sunt :galben portocaliu rosu
culorile reci sunt :albastru, verde, violet
Trebuie sa faci o comboinatie intre acestea
Camp verde cu  maci rosii
O rochie violet cu dungi portocalii

2014-10-27T16:25:54+02:00
Culorile calde sunt : Rosu, Galben si Oranj iar cele inchise sunt mov verde si bleu
stiu ba dar mie imi trebuie altceva
posttiiiii deseneeee