Răspunsuri

2014-10-27T16:18:36+02:00
Arca lui Noe=corabie
patul lui Procust=simbolul mutilarii pentru a intra intr-un anumit tipar
turnul Babel=confuzie, dezordine
57 4 57
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T16:29:35+02:00
Arca lui Noe - înseamnă "casa muntelui" sau "casa-munte"
patul lui Procust -
Metaforic, "Patul lui Procust" (personaj din mitologia greaca) reprezinta un pat in care trebuie sa " intri " perfect, esti mai mic/scund ...esti "intins", cat dimensiunea patului, esti mai inalt/lung
turnul Babel -
inseamna "poarta spre Dumnezeu"
56 4 56